Rabu, 23 Mei 2012

ermm...banyak sangat benda~

assalamualaikum..

oke..exam tinggal satu paper je lagi..boleh tarik nafas lega sikit..
boleh buang-buang sikit masa membebel-bebel kat sini..

aku ada banyak benda nak cakap..tapi mana nak mula..

oke..aku nak meluah pasal exam tadi..paper tadi ialah paper anatomi & fisiologi..
gila killer..tak sempat aku nak rasa mengantuk tadi..asyik kepala otak ni memikir n mengingat balik apa yang aku baca dalam masa lebih kurang satu hari je(ye, study satu hari je..^_^" )
aku tersangat menyesal, ye full of regret..bila soalan tu sebenarnya sangat senang..kenapa aku kata sangat senang, sebab sebelum exam tu jawapan semua dah ada depan mata..hint gila jelas, terang lagi bersuluh dah dibagi...BUTA jugak aku.. 
kalau boleh, aku nak cakap macam ni kat lect aku..
encik, sy mintak maaf banyak-banyak..
otak saya sangat lampi untuk menangkap hint2 yang encik bagi tu..
kalaulah saya study betul2 kat soalan yg d bagi sebelum exam tu n study btul-betul hint yang encik bagi tu, insyaAllah sy boleh jawab dengan senyum bahagia di bibir..
wuahahaa...
jangan nak berkalau-kalau sangat...padan muka aku..lain kali..alert sikit...
oke, tutup cerita tu...aku dah pun putus dengan anatomi n fisiologi..sungguh, dia buat kecewa separuh mati..
____________________________________________________________

akibat penat sangat aku mengisar otak pagi tadi, petang tadi aku tidur dengan nyaman dan serupa orang x sedar diri yang esok ada exam lagi..
aku tersedar pun bila aku dengar suara oppa kwangsoo menyanyi-nyanyi...
ahh, walaupun aku suka dia, tapi bila dengar suara dia nyanyi time aku tido cukup membuat mimpi lari jauh..
rupa-rupanya mak kol..
ayat mak yang paling best
"ko ni tido je, x belaja ke?"
oke, sekian..
^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...