Ahad, 5 Mei 2013

abcde....election

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak..

aku tidak mengundi hari ini. harap maklum. haha
sebab tak berdaftar dan tak juga didaftarkan oleh orang-orang yang merasa ada penting.

hari ni. mood dia lain.
dari semalam. ye. semalam.
aku tak boleh tidur.
memikirkan apa ntah.

dan tak pernah seumur hidup aku bercerita bersembang dengan akak aku until midnight.
berwechat pasal negara. haha
sangat sangatlah bukan aku.

tapi ye.
aku dah besar.
nak dibandingkan dengan 5 tahun dulu.
waktu aku baru nampak apa tu election day.

sekarang. aku boleh fikir.

ahh. lupakan semua tu.

silap aku mungkin. tak berjuang hari ni memilih pemimpin.
tapi aku kirimkan doa.
untuk negara tercinta.
walau siapa pun yang pegang tampuk pemerintahan,
semoga Malaysia sentiasa aman damai.
hidup dalam fikrah sebenar.



sekian sahaja. haha. hari ni aku akan melayan kelembutan jari jemari yiruma bermain piano. untuk menyokong perasaan hati yang melankolik.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...