Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Khamis, 10 Oktober 2013

lemme tell this first

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak..

dah laaaaaaaaama tak update.
hari ini tibatiba dapat keseronokan nak update sikit.
sikit jelah ye.
banyak-banyak nanti orang menyampah.
kang keluar pulak entry khas untuk menceritakan ke'annoying'an terhadap aku.
haha

oke.

ip aku ada buat satu projek mega.
wah. mega.

'Longest Nonstop Macro teaching session in Malaysia'
Malaysia Book Of Records.
gitu.

means.
mengajar tanpa henti selama 182 jam = 9 hari 8 malam.
4-11 Oktober 2013.

sesi aku mula jam 8am - 3pm, 10 Okt.
turn mengajar ke 148 iaitu jam 11-12 tengahari.
tapi dah terpacak kat tempat kejadian pukul 7.
dan balik awal sebab kelas aku dah habis. haha
kelas sebelah je tak habis lagi. winkwink

so, izinkan.
izinkan aku memberi laluan kepada gambar-gambar kenangan aku supaya dapat menumpang kasih kat blog aku ni.

dok dengan tukang kitik kitik gambar, maka muka aku saja la. haha

muka oke lagi. sebab awal pagi lagi.

muka dah tak boleh nakdibantu. lipbalm pun tak dapek nak nolong ea


ala ala

lembaran kerja botingkek tingkek

ala ala lagi


teguh dengan bakti. bilang si kawan

dengan lecturer



oke. ni gambar peveret. kenapa. sebab tangan tu. tengok tangan tu. ala ala model 'konon' haha

boleh dikatakan semua. ye semua peserta mesti post gambar ni. haha

im super duper nervous tapi sekarang super duper lega.

maka.
tu jela.
nanti mungkin boleh update pulak majlis penutup. haha

sebenarnya. aku malas nak update sebab nanti aku tulis yang bukan-bukan.
almaklumlah. mood pandai on off.
nanti tak pueh hati sikit dah nak menulis sini.
haha


adios amigos.
jumpa next entry.




0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters