Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Khamis, 26 Ogos 2010

hari ni..

hari ni...macam biase je....xde ape yang berbeza...ooppss...mungkin ade...fon aku senyap ari ni..xde bunyi..xde gegaran..xpe..kalau orang dah x suka jangan paksa2... tapi pe pun bagus jugak sbb aku leh buat mende lain dengan lancar n tenang...

semua clasmate tgh menghitung ari nak balik rumah. aku x terkecuali la...persiapan untuk balik? rasenye luar biase kot...aku akan balik dgn bwk beg adidas yg kecik tu ngn beg sandang je...haha..nak try..berjaya x balik gtu..aku x beli pape utk bwk blik kot....mayb beli adiah utk bday dibah...tu pun kalo cukup la duitnye...

aku ske lak keje2 ngedit gmbr ni.....hahahahaha[tiba2]


0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters