Khamis, 26 Ogos 2010

hari ni..

hari ni...macam biase je....xde ape yang berbeza...ooppss...mungkin ade...fon aku senyap ari ni..xde bunyi..xde gegaran..xpe..kalau orang dah x suka jangan paksa2... tapi pe pun bagus jugak sbb aku leh buat mende lain dengan lancar n tenang...

semua clasmate tgh menghitung ari nak balik rumah. aku x terkecuali la...persiapan untuk balik? rasenye luar biase kot...aku akan balik dgn bwk beg adidas yg kecik tu ngn beg sandang je...haha..nak try..berjaya x balik gtu..aku x beli pape utk bwk blik kot....mayb beli adiah utk bday dibah...tu pun kalo cukup la duitnye...

aku ske lak keje2 ngedit gmbr ni.....hahahahaha[tiba2]


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...