Jumaat, 24 Jun 2011

ketentuanNya..kita perlu redha...

assalamualaikum...

minggu ni saje, 2 berita kematian orang yg aku kenal aku dapat..
sedih..terkejut..takut...
aku takut....
bila pulak masa aku...
agak2 masa tu nanti aku ni dah betul2 bersedia ke belum..
cukup ke amalan..
Ya Allah...
ahad lepas, lecture aku meninggal dunia..
hari ni....kawan sekolah aku pulak...
x la rapat tapi penah la jugak bergurau senda, buat2 lawak kurang pandai sambil berloyar buruk...
memang x percaya...
baru semalam kot arwah update fb status..ari ni org pulak post ucapan takziah kt wall fb dia..

kita..yang masih ada ni...yang masih dkurniakan nikmat hidup, sihat dari Allah..
sedekahkanla al fatihah kepada mereka2 yg dah pergi dulu...
waktu kita, kita xkan tau....

Ya Allah..semoga hidup dan matiku dalam iman...
amin..

al fatihah kat kawan aku...
syazwan mokhtar...
sahabat, semoga kau ditempatkan dkalangan mereka yg beriman..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...