Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Isnin, 20 Jun 2011

wanna know??!!!

assalamualaikum..

lama sungguh aku x menyemarakkan blog aku nih..

oke..hari kedua kt ip tawau...
hati aku selalu kata x rela nak teruskan study..haha
tapi aku kene gak kan..
aku dah pilih jalan ni..aku dah mulakan n aku mesti habiskan...
hahahahaaa..gila semangat..

result aku?
alhamdulillah...
pencapaian terbaik dalam hidup aku untuk hidup aku..
xnak la banding2kan sangat dengan orang lain..
nanti aku sedih..haha..bersyukurla..

oke lah...
aku nak bagitau je..
aku dah balik tawau..
rutin harian macam biase...
makanan sama..
layanan sama,..

mungkin aku la yang kene berubah ni...
bubyeeeee

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters