Selasa, 28 Ogos 2012

Eid..

assalamualaikum..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
aku..selaku manusia yang kerap + tetap mengketik keyboard dan menulis kat blog ni nak memintak maaf..
kalau2 sepanjang ketik2an aku, ada yang x elok, x best, xsedap...senang kata yang merobek hati dan perasaan korang.. mungkin ada n3 aku yang dah melecurkan hati korang..
aku mintak maaf..aku manusia biasa...



raya aku tahun ini ala kadar..
kurang feeling nak meriah sangat..

dan pertama la dalam sejarah masa kini hidup aku...
berat aku turun jadi 49kg! wow
amazing kan..

sakit membuatkan aku takda rasa nak makan pun..
before raya-> sakit gigi-muka bengkak-gusi bernanah-jangkitan gusi...
after raya-> cabut gigi-ulser kat tekak-demam-migrain sampai nak pecah kepala-tempat cabut gigi pun sakit sampai sekarang

dugaan betul..
nasihat aku kepada semua orang..
selalu la periksa tahap kesihatan..walaupun sihat, check2 la jugak..
mana tau ada sakit yang bersembunyi..tunggu kita main cakcak baru dia nak tunjuk belang..

Allah Maha Adil..Maha Mengetahui..
aku tahu akan ada hikmah sebalik semua ni..=')

1 ulasan:

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...