Ahad, 21 Oktober 2012

old friend of mine

assalamualaikum..

bukan niat aku nak stalk facebook orang waktu-waktu macam ni..
tapi, hati aku tergerak dan menggerakkan jari lalu bergeraklah cursor dan teruslah aku menjadi stalker sementara waktu ini.


siapa aku stalk?
facebook lelaki.
ye. my old friend.

setelah aku mengendap facebook dia, 
wah, betapa terkesima nya aku.
dia ke tu? totally different!

sedih, sayu.
yela, kawan aku dah berubah.

ya Allah, kembalikan kawan aku itu ke jalan yang benar, jalan yang diredhai.
jangan Kau biarkan dia terus hanyut dengan gelombang duniawinya.
aku sayang dia. dari dulu. sampai sekarang.
aku taknak dia terus macam tu. aku nak dia yang dulu.
amin.
='(
sumber: senyomdesign






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...