Ahad, 7 Oktober 2012

wake me up when september end

assalamualaikum..


dah lama berzaman rasanya aku tak menabur benih kat blog aku ni..
bukan apa...banyak lagi benda lain yang baik untuk dibuat..haha

eh, dah oktober pulak kan..
eh, sebulan lagi nak balik..
eh, eseimen tinggal 1..
wow...
amazing...

di awal-awal oktober ni..ada satu moment yang dah bagi kesedaran kat aku..
thanks to cik tim @ cik timun kerana berterus terang dengan awang mudil macamana rupa gaya awang mudil bila badmood..=)

tengah sesembang lepas penat berkawad..
di temani kegelapan malam..dan angin sepoi2 malam..
bintang-bintang yang ada tiada..
tiba-tiba...

cik tim : sy tau macamana kalau ko badmood..orang datang pun x dilayan..oww..macam tu rupanya kalau ko badmood..

aku : bilaaaaa...hahaha


siapa sangka, ada orang memerhati aku..hahaa..lalu membuat kesimpulan di depan aku yang memberi kesedaran kat aku..

tak guna korang cakap-cakap belakang..bukan aku dapat sedar diri pun..
buat macam cik tim..haa..masa tu kak KU pun cakap jugak..dia kata dulu aku penah badmood pastu marah kat dia..haha
lol..aku tak ingat..tapi itu dah mengingatkan aku..

so, lepas ni kena hati-hati bila badmood..

sekarang pendekatan yang aku gunakan bila badmood @ takda mood @ nak bersendirian dan waktu tu jugakla ada orang yang tak dikehendaki datang mengacau, dan untuk mengelakkan sebarang kelukaan hati, aku amalkan ini..

-bila nampak je orang itu semakin hampir dengan aku, atau menuju ke arah aku, aku akan baca bismillah, n doa minta supaya aku boleh cool je dan melayan kehendak orang itu dengan sebaiknya, doa dalam hati je-

sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...