Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 9 Februari 2013

menerewang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak..

sabtu.
9 feb 2013

bosan.
aku dah selamat menghantukan tisu menjadi beberapa kuntumbunga.


besar punya ni. 

sebab terlalu bosan, aku secara tak sengaja teringat seseorang di masa lalu aku.
someone i knew gitu.
dan aku panjangkan jari aku ke papan kekunci dan taip nama ini. bichara
itu band dia.
dan aku jumpa blog yang bercerita perkembangan dia. dan url myspace nya.

siryesly u olls, aku rindu dia.
dia baik. siryes. dia tak penah suruh aku buat bukan-bukan. dia macam abang yang nakkan yang terbaik untuk adiknya.
little bit mengongkong + cemburu buta.
dan kadang-kadang sikap dia buat aku annoying.
sampai aku kata dia psiko.

i'm sorry bro.
tapi, sebaik dia pun. dia curang belakang aku.
dengan kawan baik aku sendiri.
kurang asam.

oke lah. ape pun aku doakan kau berjaya. band kau berjaya naik.
nanti kalau aku berjaya untuk pandai main gitar ke kibod ke, aku nak lawan kau. =p




0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters