Isnin, 18 Februari 2013

words. spell.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak..

setelah bercuti dari bidang penulisan blog.
akhirnya here i come.
membersihkan kekotoran + sawang kat sini. fuhh fuhh!

apa yang terjadi lepas lepas tu aku xnak la cerita sangat. ( sebab tak ingat what exactly happen past few days) hahaha

tadi line macam menyampah sikit. tak boleh buat panggilan keluar.

tapi lepas hati aku dah menggelegak oke jugak line. haha

dapat kol emak. mengadu ( of course)

ye. aku mengadu. aku tahu. mak takkan boleh datang untuk ubat aku. rawat aku.
tapi kata-kata yang mak keluarkan dah macam spell tau. haha

aku rasa kurang rasa sakit. lebih tenang. kurang rasa sakit kat tempat-tempat yang sakit tu.
cuma sedang tak tenang kat bahagian mata. nak nanges!

terima kasih Allah bagi aku emak yang super best!

---hidung cedera kerana resdung---
---mulut cedera kerana ulser---

sakit itu nikmat.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...