Isnin, 4 Mac 2013

please understand, dear.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak..


sejak kisah pencerobohan ni mula tersiar dalam tv dan mula dipandang serius,
sejak tu juga la aku jadi pendebat.
dengan si A.

cukup penat memahamkan dia (ayat aku kelass gitu)
dia terlalu takut + risau, sampaikan tiap apa yang aku bagitau dia tak percaya.
siap perli. siap padan kan aku lagi.
ok. fine.

dan sekarang, bila apa yang aku bagitau tu sebenarnya betul (sebab dah keluar berita)
baru sibuk nak risau.

sorryla. aku jenis membalas.
kalau aku tak dapat balas direct, aku guna psiko.

nak risaukan aku sekarang. dah terlambat.
aku tak harap risau tu lagi.

dan sekarang, lagi.
panas sendiri sebab tak paham situasi.
please la.

aku terangkan dengan ayat yang cukup skema.
sangat gramatis.


hah
begini la ini kehidupan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...