Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Rabu, 16 November 2011

hari2 terakhir...sungguh sedih...

assalamualaikum..

khamis...jumaat....sabtu..balikkk!! yeayy
hahahahahaaa
keterujaan aku melebihi semangat aku nak study...

hari-hari last ni..biasa la...exam..bz dengan itu..ini..

sem ni agak rajin sebab buat study grup..hahahaa
ye..betul..jangan x caya..
berkampung kat bilik orang dan study sampai muntah, cirit-birit, migrain, sakit sendi..haaa

yang sedihnya..kitorang selalu lapar...ala2 starving gtu..
makanan pun macam ada tiada je kan...
so masing-masing pun mula la korek mana-mna tempat yang mungkin ada makanan..hahaha



megi berbgai jenis..tomyam, itik, n apa tah lagi...





kesian kan..
hahaha

2 ulasan:

  1. whoaa! sweet moment la zue...
    1st time berg0njeng ngan korunkk...heaven..thanxie :))

    BalasPadam
  2. hahha...nnt2 jmputla bergonjeng bsama lagi..hahahaa

    BalasPadam

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters