Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Selasa, 8 November 2011

sosososombong

assalamualaikum..

baru terjumpa jalan yang benar line broadband ni..

oh ya.. sepanjang andaanda beralam maya kat blog aku ni, atau manamana yang kenal aku ni, ada nampak riak2 kesombongan ke dalam diri aku?

ramai orang kata aku ni sombong...heh?

so, apa respon yang patut aku bagi?

macam ni?
laa, baru tau ke? memang aku sombong, heartless, untalkative, kejam n bla bla bla

atau..macam ni..
mana ada aku sombong..aku ni pemalu..bukan sombong tau..bla bla bla

huhh...
oke..aku terima semua persepsi orang kat aku...
biarlah..dah kalau tu yang diorang nampak kat diri aku..
xkan aku nak hempuk kepala dorang pastu suh dorang kata yang aku ni x sombong...nonsense.haha

tapi bila dah asyik orang cakap camtu...
rasa macam timbul pulak kecenderungan nak menyombong lepas ni..hahahaaa



0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters