Ahad, 11 September 2011

saat itu nanti..

saya tahu...
saat itu akan datang..
saat yang saya nantikan...
bila mana awak akan datang dan menyarungkan cincin di jari saya..
bila awak akan menjadi imam dan saya makmumnya..
awak mengalunkan ayat-ayat Al-Quran dengan lunak..
dan diakhir solat..saya akan kucup tangan awak..
saya yakin..
kerana Allah sudah tentukan jodoh bagi setiap hambaNya..
cuma..
dimana, bila, dan siapa awak...
saya tidak tahu...

saya juga tahu...
saat yang dinantikan pasti hadir...
saat akhirnya saya..
saat terpisahnya roh dan jasad..
kerana Allah telah mengingatkan..
setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati...

semoga saya adalah yang terbaik untuk awak...
dan awak adalah yang terbaik untuk saya...

semoga hidup dan mati saya nanti dalam keadaan yang baik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...