Khamis, 29 September 2011

bertahanlah walau sekejap cuma....

assalamualaikum..

tadi aku makan mee segera maggi..perisa ayam...
sekarang aku rasa maggi tu dalam proses untuk memuntahkan diri..
pening kepala aku siapkan kerja...

x banyak dah tapi kalo dah semua nak esok mau x pengsan aku...
jeles tengok orang lain dah boleh goyang2 jari sebab assignment dah siap..
kelas kitorang masih lagi menangis utk meraikan assignment ni...

sape suruh bz sangat...
sape suruh nak jadi cikgu...
padan muka!

padan muka aku sebab x pandai urus masa...
padan muka aku sebab tangguh kerja..
padan muka aku sebab kena siapkan assignment ni..
tahniah..padan muka...syabas..

oke...aku nak bercinta dulu...
minggu depan baru horreeyy2...kalau la dapat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...