Isnin, 3 Oktober 2011

my heroes...can't wait to see u...really miss u..

assalamualaikum..

terus-terang...
aku x selesa dengan keadaan diri aku sekarang..
physical n emotional unstable..
sakit segala macam da badan aku ni..
otak pulak seteress terlampau..

ya Allah..
berat betul situasi ni..

tadi, selongkar gambar2 lama..
nampak gambar hero2 aku..
yang 4 orang tu...
rindunye teramat..
haiqal, wafi, hilmi, adib...

teringat keletah dorang..
yang comel, yang kadang2 annoying..hahaa
kacau aku tido, kacau aku makan, kacau aku tengah main game, kacau tengah online...
tengah mandi pun kena kacau...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...