Selasa, 4 Oktober 2011

enough is enough

assalamualaikum..

x perlu cakap banyak.
sebab.
my words will hurt you.
better keep silent.

and you
tolong.

aku sayang sahabat aku kadang2 melebihi sayang aku pada family.
ye. mak pun cakap macam tu.
so, please hargai sikit.
sayang aku pada sahabat tu.
aku diam atas dasar sahabat.
atas rasa sayang pada sahabat.
aku sanggup jadi lembu bodoh yang hanya ikut kata.
sebab aku malas bertekak lebih2 dengan sahabat.



sumber:google
att : aku yang hijau tu..=) haha

aku tau aku bukan sahabat sejati yang dicari.
tapi aku ada hati.



-oke, ini hasil kritikan jurnal aku-
-sekian-
-^^-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. πŸ˜‚πŸ˜‚ Sa...