Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Selasa, 11 Oktober 2011

tajuk ape?

assalamualaikum..


sekarang..aku rasa kerap jadi fenomena halo...yang lingkaran kat keliling bulan tu...
1st time aku tengok masa malam raya haji tahun lepas...masa tu  bermalam raya, bertakbir kat surau kat bandar Tawau..
kesedihan sebab xda transport nak balik asrama..(kisah tragis aku n rumet) hehe


sekarang ni selalu jugak ada...cuma x berpeluang nak tengok...


dan malam ni..mungkin aku bertuah..aku terbaca kawan aku punye status kat fb...


"jom tengok fenomena halo di tengah2 asrama....cantik ♥ ♥ ♥"


aku pun tertarik sangat...
keluarlah aku dari bilik...


aku suka tengok awan..langit...
tapi sejujurnya..aku takut bila lama2 tengok langit...
timbul rasa takut, sedih....
terasa hinanya diri ni...
banyak dosa...kalaula Allah tarik nyawa aku waktu ni...
entah apa nasib aku nanti...


dan tadi...
aku cuma keluar sekejap je kat luar bilik...depan pintu...intai ke atas...
aku nampah separuh je halo tu...
dan terus cepat2 masuk bilik...
dada aku berdebar2...


Ya Allah...
sekarang walaupun keinginan nak tengok tu ada lagi...
tapi aku xda kekuatan dah...
takut....


Ya Allah...
berilah aku taufik dan hidayahMu...
dan jangan Kau palingkan hatiku setelah itu...

1 ulasan:

  1. header baru....:)
    yea, bulan nie mmg cantik.subhanallah!

    BalasPadam

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters