Sabtu, 8 Oktober 2011

nothing goes right, nothing goes wrong..

assalamualaikum..


Alhamdulillah..
aku dah berada jauh dari detik kucar kacir hidup.. memang..waktu tu..hidup aku huru hara...
upside down.. sekarang aku rasa tenang.. lepas semua aku rasa dah lepas..

oke..untuk kitorg berdua.. adil kot dah ..
masing-masing dah keluarkan apa yang rasa dalam hati... yang puas hati..yang x puas hati..
memang sakit untuk terima luahan yang jujur...
tapi itu cara terbaik untuk kembali pada keadaan asal..
back to normal..kalau kitorang asyik simpan dalam je...
sebab nak jaga hati, memang x kemana la..

tapi memang..
masa tu...dia layan aku macam sampah..heartless gila..
satu pun cakap aku dia tak terima...memang aku rasa hati aku hancur macam debu..
bila kawan aku cakap dia buat macam tu sebab risau..
huhh...tambah la angin aku...risau pekejadah nya..menyakitkan hati aku ada..
tapi tu masa tengah marah la..haha

dan aku rasa..
if la aku dan dia putus...
aku x harapkan orang lain untuk jadi pengganti dia..
aku harap dia datang balik kat aku...
hahahahhaaa
nonsense..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. πŸ˜‚πŸ˜‚ Sa...