Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 8 Oktober 2011

nothing goes right, nothing goes wrong..

assalamualaikum..


Alhamdulillah..
aku dah berada jauh dari detik kucar kacir hidup.. memang..waktu tu..hidup aku huru hara...
upside down.. sekarang aku rasa tenang.. lepas semua aku rasa dah lepas..

oke..untuk kitorg berdua.. adil kot dah ..
masing-masing dah keluarkan apa yang rasa dalam hati... yang puas hati..yang x puas hati..
memang sakit untuk terima luahan yang jujur...
tapi itu cara terbaik untuk kembali pada keadaan asal..
back to normal..kalau kitorang asyik simpan dalam je...
sebab nak jaga hati, memang x kemana la..

tapi memang..
masa tu...dia layan aku macam sampah..heartless gila..
satu pun cakap aku dia tak terima...memang aku rasa hati aku hancur macam debu..
bila kawan aku cakap dia buat macam tu sebab risau..
huhh...tambah la angin aku...risau pekejadah nya..menyakitkan hati aku ada..
tapi tu masa tengah marah la..haha

dan aku rasa..
if la aku dan dia putus...
aku x harapkan orang lain untuk jadi pengganti dia..
aku harap dia datang balik kat aku...
hahahahhaaa
nonsense..


0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters