Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Jumaat, 28 Oktober 2011

sedikit cadangan

assalamualaikum..


alhamdulillah...
aku rasa aku dah bebas dari dihantui penyakit cirit birit... rabu petang mula kena.. perghh.. sakit tak terkata..
sampai bila dah 2 3 kali keluar masuk toilet... aku hampir2 pitam... kabur dah semua benda depan aku...
tapi aku sempat lagi cakap dalam hati, jangan pengsan dulu...tunggu sampai bilik..hahhahaa
aku capai2 jugak la penghadang koridor tu untuk sampai kat bilik... masa tu aku dah rasa sunyi je..aku x dengar apa2 dah..x nampak apa2.. masuk je bilik aku terus campakkan diri aku kat atas katil.. adela beberapa minit aku ter lost sekejap..  Ya Allah...dah la aku sorang..rumet outing..ramai jugak kawan2 se aras aku yang outing masa tu..

tapi mungkin dah memang kalau aku cirit birit memang sampai nak pengsan2 gtu...
kat rumah pun macam tu...dah la bilik aku paling jauh dari toilet..

dari malam rabu tu aku cuma makan biskut je..tu pun aku ke toilet lagi...aku pun jadi serik nak makan apa2 dah.. pagi semalam sampai petang, aku x makan... n aku x terasa lapar... petang pukul 4 lebih camtu baru makan dengan rumet kat kafe..

Alhamdulillah...sekarang aku oke..=)
baru lepas menikmati semangkuk bihun segera mamee n secawan oligo...
tapi aku xhabiskan bihun tu...banyak sangat kot...
aku nak cadangkan kat pengusaha maggi, mamee dan yang sewaktu dengannya, kurangkanla kuantiti benda ni..hahahahaa..aku rasa sebungkus ni boleh makan 2 orang..=p

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters