Jumaat, 28 Oktober 2011

kisahnya bila aku asyik try and error

assalamualaikum..

kenapa aku jadi sott semacam ni malam...
aku ada jawapannya..mungkin...
sebab banyak benda aku try malam ni tapi GAGAL kurang berjaya..=_="

aku try buat doodle...banyak gila tutorial aku cari..aku kaji..aku teliti..
dah dapat aku pun tryla ikut tuto tu...sepenuh tenaga dan jiwa aku try...
akhirnya...hampehhhh...huhuuu
lepas tu..
aku try melukis...aku rindu zaman-zaman sekolah...belaja melukis dari kawan-kawan..dari cikgu..
kenapa dulu aku boleh melukis[ala kadar jela pun] tapi sekarang tak jadi langsung..huhuu..sadiss...
lepas tu...
aku try menulis...
banyak idea tapi bila dah start menulis 1 2 perenggan...aku lost...
huhuuu..ape nak jadi dengan aku ni...

itulah sebabnya aku semacam hilang arah sikit...
buat kerja yang tak menjadi..
dan sebenarnya aku bukan try and error..
tapi aku try an 'error'... memang xkan la dapat...
dah la....baik aku lupakan...gilosss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...