Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Selasa, 20 Julai 2010

aku emo!!

hakikatnya sekarang memang aku tengah emo...tapi bukanla aku nak citer pasal emo aku tu...wasting my time jekk... aku nak story pasal kawan...ataupun sebenarnya lebih detail teman la....x kisahla kawan ke, ape ke... citernye pasal betapa susahnya nak cari sorang teman yang boleh jadi teman kita waktu susah n senang... susah kan? kadang2 tu rasa oo dia ni la kwn susah senang aku tp sebenarnya xpun...bila senang sampai kalau bleh 24 jam nak ngan kita.. tapi bila kita susah, gitu2 je layan..manusia jenis apakah dia itu? aku pn x tau...

maybe karma..sebab kita penah buat camtu kat orang so kita pun memang layak sangat2 la utk terima benda yang sama. tapi at least kalau rasa kita ni ada hati mesti kita xkan nak buat macam tu dengan orang kan..lagi2 orang tu orang yang rapat ngan kita.. takkan la kita nak biarkan dia sorang waktu susah...

atau ada lagi satu spesis manusia ni..bila dia rasa dia perlu kita, dia akan berusaha cari kita...sket punye baikla...tapi bila dia da senang, lupa terus...khabar kita langsung x tanya.. kalau tanya pun sekadar syarat. bukan sebab rasa tanggungjawab atau pun ambil berat..

mungkin apa yang aku tulis ni cuma pandangan dari sebelah pihak...mungkin pihak2 lain ada alasan dorang sendiri kenapa dorang bersikap macam tu...tp ni blog aku, so suke hati aku la nak cakap ape..aku xnak dengar alasan orang.. ada la tu nanti yang kata aku kejam...aku peduli ape...this is what i am...ha ha ha ha [gelak jahat]

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters