Khamis, 15 Julai 2010

......::setahun berlalu::....

semuanya dah setahun.....
19 jun ari tu da genap setahun graduasi aku dari FELC....
tempat yang banyak tinggalkan kenangan manis n pahit dalam hidup aku.....
kat situla baru aku nampak dunia luar....dedahkan aku kat dunia sebenar...
pengalaman baru untuk aku...
12 julai tu pulak genap setahun jugak aku bertapak kat negeri bawah bayu ni....
x terasa pun...dah setahun....rasa macam sekejap...n rasa macam banyak lagi yang tak buat....
tapi aku sangat rindukan moment kat FELC....walaupun macam2 jadi tp bak kate org sini...siuukk bha.....best....
aku harap aku dapat jumpa dorang suma....and aku dapat teruskan hidup aku kt sni dengan aman....tenang..penuh ketabahan.....kesabaran..kesyukuran...kesihatan....
InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...