Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Khamis, 15 Julai 2010

......::setahun berlalu::....

semuanya dah setahun.....
19 jun ari tu da genap setahun graduasi aku dari FELC....
tempat yang banyak tinggalkan kenangan manis n pahit dalam hidup aku.....
kat situla baru aku nampak dunia luar....dedahkan aku kat dunia sebenar...
pengalaman baru untuk aku...
12 julai tu pulak genap setahun jugak aku bertapak kat negeri bawah bayu ni....
x terasa pun...dah setahun....rasa macam sekejap...n rasa macam banyak lagi yang tak buat....
tapi aku sangat rindukan moment kat FELC....walaupun macam2 jadi tp bak kate org sini...siuukk bha.....best....
aku harap aku dapat jumpa dorang suma....and aku dapat teruskan hidup aku kt sni dengan aman....tenang..penuh ketabahan.....kesabaran..kesyukuran...kesihatan....
InsyaAllah...

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters