Ahad, 11 Julai 2010

usia 19 tahun.....

aku rasa hidup aku yang 19 tahun ni cukup bermakna n bagi banyak pengalaman......snang cakap bleh jadi bantuan untuk masa depan la....teringat lecturer cakap...setiap manusia ada batasan utopia....tak semestinya apa yang kita nak kita akan dapat...n x mustahil jugak apa yang kita tak nak,yang kita dapat.....Allah beri kita apa yang kita perlu...sebab Dia yang maha tahu tentang kita....tentang kehidupan kita...aku, as a human, merungut jugak kadang-kadang....tak bersyukur...manusia, manusia, manusia.....sepanjang 19 tahun aku hidup ni jugak, macam-macam jenis manusia aku kenal...mmg setiap manusia ade dua benda yang berbeza dalam diri dorang..kebaikan n kelemahan dia...ada masa aku rasa tak suka tapi bila fikir-fikir balik, ada kebaikan dia kat aku n orang lain sebelum ni...macam tu jugak sebaliknya..ada orang yang baik, ikhlas tapi ade jugak sikit rasa pengkhianat dalam diri dia, ada yang tak berapa nak baik, tapi aku boleh nampak keihklasan dalam diri dia....susah untuk kita nilai orang..sebab kita sendiri tak mampu nak menilai diri kita dengan baik..so, this is what i am....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...