Rabu, 28 Julai 2010

x aCi........

tadi kat fb paen announce yg dorg nk wt reunion b4 pose..x aci tol la...kecik ati aku...dlupakan...mentang2la aku dok nun jauh di sini...tapi xpe....biase la...aku sorg je pn yg kt sni..xkn la dorg nk tunda tarikh sbb aku...sedih pn nk wt cmne...rase ilang mood nak balik raye ni..FELC pnye reunion pn x dpt g, ni pnye reunion pn x dpt nk join...harap2 berbahagialah aku kt bumi tawau ni....

banyak bende lagi nk kene pk sbnrnya....PL ni...duit lagi...risau n runsing aku...xtvt x bley bla...kne tggal kt laut 3 4 jam..ingt aku ni ikan masin ape...absailing tu bleh ag la...tp yg xtvt air tu mmg aku x sggup...2 plihan...brendam dlm laut 0r solo camping? better air...kot la..huhu....

dengan cuaca yg x menentu ni, ksihatan pn makin terganggu...mulut aku da pnuh ngn ulser ni..sakit gg ag...jauh dr mak, jauh dr family..huhuhu...nk ngadu pn x siuukk sgt..jauh..kalo dkat leh jgak la mntak simpati lbih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...