Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Selasa, 13 Julai 2010

this is not what i like....

baru masuk mggu ketiga....banyak jugak kerja....tapi xda pun yang da siap...semuanya masih dalam proses penyiapan...hahhahhaha.....aku blur dengan kerja yang aku dapat...tak faham..tapi nak tanya macam malas....makin tangguh, makin banyak kerja...makin pening kepala....dengan PL (pendidikan luar) lagi...aduihh...lagi mengejutkan..td lecturer baru tu, mdm shikin gtaw, dia dengar2 yang kitorang maybe akan wt pra sukan & rekreasi dulu kt kaw. ip ni....pastu nak wat absailing kat tangki air tu...waaaaa...seram oooo....suhla aku flying fox tggi mane pn aku sanggup...tapi, absailing ni..da la tak pernah tengok camne..buat apetah lagi...tu la...sebelum ni, bile orang suh wt absailing taknak...sibuk ngan flying fox je....skang padan muka...

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters