Isnin, 29 November 2010

aku dan dia....

aku dan dia adalah cerita yang x pernah aku sangka nak jadi
macamana aku kenal dia
macamana dia kenal aku.....


eeee...geli plak dengan ayat gtu...hahahahahaa
semakin hari aku semakin kejam....
memang patut pun..sape suruh x paham bahasa...

aku dan dia..
what goes around comes around...
btol ke? ke terbalik??
ahh lantak la..
ni cerita aku dan dia yang lain plak...
aku bukan nak ketawakan dia tapi ni hukum alam..


aku dan dia....
mungkin ni la destiny aku...
ishhh...x....x...
mungkin dia yang terakhir....



terpulang kt orang yg baca nak interpret ape yg aku mksudkn..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...