Jumaat, 19 November 2010

esok....senyum la sampai tak nampak mata......

gembira.......

esok dah nak balik....rindu mak...family semua..kwn2...
terlalu bnyk benda nk d ceritakan...
oppss, bkn nak mengadu ea...sekadar nak bercerita..hahahaha

berfikir....

hari ni...x2..baru kejap td....aku dtanya dgn beberapa soalan yg agak mencabar...
a lot of terima kasih kepada sahabat aku tu sbb tanyakan soalan2 mcm tu kt aku...
aku dpt berfikir n mengingatkn diri aku sendiri...motivasi2...

lapar....

bukan nak jimat..bukan jugak diet....
x makan dari pagi td....mksud aku mkn nasi...
pagi td sebelum perhimpunan dgn pengarah, mkn 5 keping biskut tiger je..
tadi makan dua keping roti n tuna...
muaknye mkn tuna ni...
baru mkn sikit da pening kepala aku...

kemas2....

barang dah dekat 70% dkemas n dimasukkan dlm almari...
tinggal bekas2 mknan n baju yang baru djemur....
dugaaan..hujan tiba2 dtengah hari....tapi skrg dah reda...
panas mcm biase...silau mata...
barang nk bwk balik??
dah masuk dlm beg tp mcm x susun...
hahahahaa
bila tgh syok2 kemas lpas tu bhenti....mmg susah nk sambung balik...
harap2 ruang yg ada muat utk menampung...

esok...
esok, saat yg dtunggu2...balik kampung....
flight syiookk...airasia je tp hotseat tu..haha
haha..dah banyak kali rasanya aku ulang ayat hotseat ni dlm blog ni..
excited..

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...