Selasa, 2 November 2010

sayang mak...sayang abah....

alhamdulillah....paper bm1 dah abes....
lega...happy..bersyukur....
sebab apa yg dbaca tu la yg kluar.....
malangnya suhu dlm dewan td mcm dkelilingi ais....tgn aku da mule pluh2 dh...gigil2 dh...
xcukup ngn aircond yg gler sjuk tu..tmbh plak dgn kipas....
mmg gler sejuk tahap beku dah aku....
pagi td...niat d hati nk kol abah...or msg...
tp xjgak dpt wt..knp ntah...
aku taceng sket kalo kol abah nnt...
nk msg plak xtau nk ckp ape...
ape pnye anak aku ni....
hati aku belum cukup kuat....




*elaun...bila agk2nye duit dlm bank nk btmbah..duit dlm dompet da berkurang*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...