Jumaat, 12 November 2010

haa?? x cukup duit lagi??!!

assalamualaikum n salam sejahtera...^_^



lelaki : saya memang nak kahwin dgn awak, tapi....sy x cukup duit lagi...[smbil buat muka taceng]


tengok tajuk..tgk ayat tu..macam ada kene mengena x??
memang la ade..tp bukan tu yg aku nak tulis kt sni...
aku nak tulis kepokaian aku di kala ini....
pokai?? pokai tu maknanya xda duit...hahahahah

aku tengah mencari2 n tercari2 sapa yg outing di hari jumaat ni...bleh kirim...
duit kt tangan da mcm nyawa2 lipas...
boros?? ehh, xda la...hhaa...cuma x dpt kawal nafsu je...
laen kan...aku x leh la nk tahan keinginan utk membeli..x kira la mkanan ke ape ke..tp mkanan paling dasyat la..
asal nmpak je, msti nak...giler kebulur kot aku ni...

memandangkan exam yg tinggal 2 ari je lagi ni, aku nak melahirkan rasa keterujaan aku utk balik rumah...haha
rindu tahap gaban, gajah n mentibang laut da ni...lagi xcited bila tiket free...dtmbah dgn 20kg n hotseat..hahha...
Alhamdulillah...xyah susahkn fmly utk balik kali ni utk bli tiket...
yela, time aku suh blikan tiket, kakak kesayangan aku tu msti merungut suh bli sndiri...
aku bkn xnak bli sndiri...tp mcamne kalo aku terbeli tiket ke phuket ke, abu dhabi ke, korea ke...hahaha
x ke dapat melancong berbayar aku nnt....that's why i don't want to book the ticket by myself...

owhh..suddenly i writing in English..y??
because tomorrow is muet exam..
huhh, really2 not ready but officialy i'd been registered...[ayat aku da mula merapu]

*terpikir2 makna lagu sungai lui by aizat*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...