Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Jumaat, 12 November 2010

haa?? x cukup duit lagi??!!

assalamualaikum n salam sejahtera...^_^



lelaki : saya memang nak kahwin dgn awak, tapi....sy x cukup duit lagi...[smbil buat muka taceng]


tengok tajuk..tgk ayat tu..macam ada kene mengena x??
memang la ade..tp bukan tu yg aku nak tulis kt sni...
aku nak tulis kepokaian aku di kala ini....
pokai?? pokai tu maknanya xda duit...hahahahah

aku tengah mencari2 n tercari2 sapa yg outing di hari jumaat ni...bleh kirim...
duit kt tangan da mcm nyawa2 lipas...
boros?? ehh, xda la...hhaa...cuma x dpt kawal nafsu je...
laen kan...aku x leh la nk tahan keinginan utk membeli..x kira la mkanan ke ape ke..tp mkanan paling dasyat la..
asal nmpak je, msti nak...giler kebulur kot aku ni...

memandangkan exam yg tinggal 2 ari je lagi ni, aku nak melahirkan rasa keterujaan aku utk balik rumah...haha
rindu tahap gaban, gajah n mentibang laut da ni...lagi xcited bila tiket free...dtmbah dgn 20kg n hotseat..hahha...
Alhamdulillah...xyah susahkn fmly utk balik kali ni utk bli tiket...
yela, time aku suh blikan tiket, kakak kesayangan aku tu msti merungut suh bli sndiri...
aku bkn xnak bli sndiri...tp mcamne kalo aku terbeli tiket ke phuket ke, abu dhabi ke, korea ke...hahaha
x ke dapat melancong berbayar aku nnt....that's why i don't want to book the ticket by myself...

owhh..suddenly i writing in English..y??
because tomorrow is muet exam..
huhh, really2 not ready but officialy i'd been registered...[ayat aku da mula merapu]

*terpikir2 makna lagu sungai lui by aizat*

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters