Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Ahad, 14 November 2010

bahagia..gembira....


penah korang rasa bahgia mcm yg aku rasa sekarang??
atau...dapat korang bayangkan bahagianya aku??

mesti x kan....jap2, penah korang rasa putus cinta???
mcmne rasa dia ea....sakit kan...sedih...keciwa la kunun...frust...
tapi aku rasa happy gilerrrr....
plik?? xla..normal je..korang la yg plik..sedih2 nak putus cinta...haha
kejam?? yes, i am...
kalau aku x kejam mcm ni smpai bila2 la kot aku stil mcm tu...
x paham?? xpe....cukupla aku je yg paham...
ape yang penting, aku happy gila.....i'm single but not available!!!
kesian jgak kt dia tp xpe...aku tgh berjuang ni...
bak kata orang. kalau dah jodoh x kemana....betol kan....
aku x keluarkan airmata pun utk ini....
mata aku bengkak?? bukan sebab nanges eaaa....xtaw kenapa.......
sedih tu ade la tp sedih yg puas...sedih yg gembira.....sedih terharu kot? hha




nasihat aku untuk orang yang rasa2 nak break ngn bf korang, break je...best..hahhaha
hilang beban...
walau ape pun...sorry to him...:-)-:

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters