Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 5 Februari 2011

hahahahahhaahahaahari ini...

assalamualaikum.....

hahahahahhahahaa...
gelak x sudah aku...
kenapa?ade la....sorry la rumet...unbelievable la pembongkaran itu...

x sangka si dia itu sungguh rajin menyelongkar...dah mcm melodi lak...

okeyh2...hari ni..mcm2 mende la..
outing...makan2...gelak byk ari ni..banyak ilmu aku keluar..haihh


k...tengok gambar atas ni....
ini..opss..itu...family angkat aku...
ehh, mne aki?? oww...aki la snap gmbar ni...xpe..nnt aku wt n3 khas tuk dia...hehe

prubahan drastik aku hari ni....
korang x nmpak kan aku pakai cmne tu?
haaa...meh aku habaq sket...
aku pakai skirt..huahuahuaa...
n shawl tu xpnah aku try gaya gtu...aku pun sbnrnye rase berat hati je nk jalan ngn gaya gtu tp yakin itu harus ada ye..
dan dgn keyakinan itu, kami [aku n rumet] d nmpak mcm ala2 minah arab..kot..hahahaha..ngarut..

xterkata la hari ni..

aku nak senaraikan PERKARA YANG BAGUS KETIKA OUTING HARI INI..hehe

1- zul belanje kitorang ceklat...kat olebelle...d eastern plaza..kalo korang nak usha..bleh bukak fb n type olebelle...[aku promote...aku bole dpt komisen da ni kan??haha]
2- balik awal...x caye...sblm maghrib iaitu dalam jam 5.30 gtu kami telah pun berada depan dahlia...hebat bukan...biasenye outing kalo x balik malam mmg x sah..
3- jumpe family angkat..lame da x jumpe weyh..haha

dan pelbagai lagi kisah suka2 yang kami wujudkan tadi..hahaha

tettt...jam menunjukkan pukul 11.20 malam..
akhirnye berakhir juga...berakhir ape? sesi ta'aruf...d alam maya..
bersama? tetttt....hahahahaaaa

ok.. sekalian rakan2ku... aku sudahi n3 kali ini dgn....
assalamualaikum....

1 ulasan:

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters