Jumaat, 4 Februari 2011

heal the wound

assalamualaikum...

aku telah berkata kepada diri aku...

heal the wound...


dan..aku berjaya..haha

tipu je...aku x penah kate mcm tu kt diri aku..
hahahaaa..aku cume terpikir yg hidup mesti dteruskan...
biarkan yang pergi..biarkan yg telah terjadi..chewwahh...

agak gewdikkss ayat tu..

ok...n3 kali ini aku akan cuba utk gunekan bahasa yang mudah dfahami ye...
aku akan cube utk tidak mggunakan bahasa2 rempit @ comel..hahaha

tajuk n3 kali..ye...aku telah guna bhse omputih ye dsitu...
bukan ape..saje nk try..haha
try ape...
cuba try test ingatan pada vocab2..

hahhh..banyak merepek je tu...

hari ni...jenazah dkebumikan...
bagusnye ade fb...
maklumat boleh dsampaikan dgn pantas la jgak...

bak kate anwar hadi, zaman sekarang ni..kalo korang xde fb,
nampak macam korang x wujud...ye??

aku pn xtau...mak aku xde fb...tp mak aku ade tau..

ok..berbalik kepada tjuk n3 kali ini...
aku rasa..awal tahun adalah waktu2 kesedihan n kesakitan utk aku...
ye..dugaan paling banyak waktu ni...
since years before...

mase form 5..aku demam berbulan2...sampai kene makan vit everyday..
mase tu jugak keadaan suspen bile tulang aku yg kurang normal keadaannye ni
terpakse di check berkali2...alhamdulillah..ok je pun..

after spm, aku telah dberikan perintah berkurung tahap sederhana bile aku
kene dok rumah...x bleh keje...tapi nak g jalan2 boleh...
ipoh, sunway, suria, timesquare..jejakkan jugak..
tu pasal aku kata tahap sederhana...<--sedih ke..haha
pastu masuk felc..demam..agak teruk..panas x hengat..
bile panas da kurang baru req nk g klinik..haha..gilerr..
kawan2 je yg take care mse tu..huhuu..taceng..

last year...aku sedihh bile perkahwinan abang aku tetap djalankan tanpa aku..
sedih..sedih..my only brother tu..
pastu...aku telah ter allergic...
ter ye..sbb aku xtau pulak cmne boleh alergik...
18 tahun aku hidup, x penah jadi cmtu...tapi tahun yg ke 19 aku kene..

tahun ini...2011...
demam semula...n kehilangan seorang insan yg sgt byk memberi sumbangan pd aku...
ye...semua yg hidup pasti akan mati...
begitu juga aku nantinye...
oppss..nantinya..hehe~~

dan dua tahun berturut2 2010 n 2011..chewwah..mcm menang award plak...
aku telah dberikan perintah berkurung tahap paling top..
da la tinggalnye aku sekarang ni nun jaoh..oversea kot...
bila balik...huhuu...zulaiha, u cannot go out..
neither with friends nor boyfriend...strictly...
kalau nak keluar only with family members...huahahaha
sayalah tuan puteri yang tinggal bahagia di dalam istana...


sekian sahaja daripada aku...

chechaq shoutout:- aku baru tau yg heal the wound ni tajuk lagu..hahhahha...ketinggalan btol..ingatkan heal the world je ado..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...