Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Jumaat, 25 Februari 2011

ye..aku sedar...

assalamualaikum...(sila baca dengan nada yang ceria...seceria burung berkicau d pagi hari...ini bukan luahan perasaan..ini luahan seorang Zulaiha)

semoga aku dapat jalankan tugas dengan baik untuk kejohanan olahraga ini...

*******************************************************************************************
kaki aku sakit...even aku xmasuk acara pun..
mayb tadi terlalu xcited tgk org lain lari 3000m n 5000m...
kaki aku plak yg sakit...
pastu tambah pulak dgn gathering yg best gilerr pkul 10 malam td...
perghh...berdenyut2 kaki aku....
sedappp btol...
******************************************************

ye..aku sedar yg kini kesabaran aku sudah zero (0)..
dan aku amat berharap agar aku x keluarkan bahasa2 taboo...
walaupun hakikatnya aku telah dengan tidak sengaja..
without thinking mengeluarkan kata2 taboo tadi...
i'm so sorry...

aku manusia biasa..aku tau ko pun manusia biasa...
satu permintaan aku...
bleh x jangan kejar kesempurnaan...
sebab yang hanya akan muncul cuma kekurangan n kelemahan...
jadi qanaah laa...
bersederhana sudah...
terima manusia seadanya...
do u know this quote..
what goes around comes around...
aku x nak tulis banyak pasal tu cuma aku nak kata...
pandang ke belakang n depan...
jangan terlalu selesa dengan tahap statik anda sekarang..
kenapa org lain boleh ..tapi...

mak..kalau mak ade sini...
mak la yg terpaksa dgr semua luahan ni...
mak la yg slalu bg nasihat...
mak la yg slalu kasi relaks...
walaupun kadang2 mak wt derk je bila luahan ni dikeluarkan...
tapi tu dah cukup membuatkan hati ni puas...lega...

ikam..ikam tahuklah ikam tu ramai yg kadak sukak...
amun handak basasarik hajak...

huhh..jiwa kacau betul...
Ya Allah..semoga esok masa berlalu dgn pantas...
dan semua berjalan dgn lancar...
semoga aku dapat melewati detik2 tegang itu dengan tenang...
dan aku harap....hidup aku akan kembali normal lepas tu...
full of happiness..good things..aminn...

plizz forgive me...
mcamana korang x dapat control emosi korg mcm tu jgak aku....
tlg jgn mindset yg korang saja dberi anugerah utk beremosi...
orang lain jugak ade hak itu....
walau siapa pun anda..kita sama..
ye..kita sama....


ni blog aku...so...izinkan aku utk meluah segala yg terbuku d sanubari...ye..selepas segalanya aku luah kat sini...
hati aku...hati aku mula dapat pupuk kesabaran semula...

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters