Khamis, 3 Februari 2011

he left me and the other...='(


assalamualaikum....

semalam..2 feb 2011...around 730pm
my lecturer mase kat FELC (felda english language centre) dulu meninggal..
until now, aku still terkejut n susa nk caye...
memang...beberapa ari lepas member2 felc inform gtau dia dmasukkan ke hospital..
sbb sesak nafas...
n aku sangat x sangka...he left me forever...

rasanya macam baru je beberapa bulan lepas kitorg chitchat kt pesbuk..
huhuhuuu...

kepergian yang terasa berat janganlah engkau tangisi karena setiap ajal pasti menghampiri kemanapun setiap insan pergi…

tapi aku sedihh...
segala ilmu yg dah dcurahkan kt aku xkan aku sia2kan...

aku still ingat lagi mase kelas dia..
dia nak bercerita pasal tempat dia tinggal masa tu..
kat jalan jelatek...

BI dia mmg fluence sbb dia omputih kan...
tapi aku stil jgak dpt paham skit2 ape yg dia cakap...
kadang2 kitorg gelak sbb dengar laen macam bila dia sebut some word dlm bhsa melayu...
mcm jalan jelatek tu...

sedikit tribute n kenangan kami bersama Mr bob @ mohd daniel wilson abdullah....

kelakar...suka melawak...itu dia...

ramah saje dengan semua student tanpa membeza2kan...

we will miss u...always remember you...keep thinking of you...pray for you...rest in peace...Al-fatihah...

***************************************************************************************************************

n untuk semua lecturer2 felc....sayang kamu!! take care....

sir raymond- i still remember how he advise me...dia cakap dia slalu tgk aku jalan pandang bawah...mcm xda keyakinan...dia cakap, peduli ape orang nak kata, yg penting kita yakin dgn diri kita...n aku ingat lagi mcmne dia bagi aku kepercayaan utk conduct choir gantikn tempat bel yg terpakse keluar awal g PLKN..i love u mr raymond...

madam wan + madam maznah - thnx sbb ajar n bagi sy keyakinan mase sy g interview maktab ni dulu...
a lot of thnx sbb anta sy g interview...kasi sy smngt...sgt understanding...i love both of u very much...

sir wee- thnx for everything...thnx for become so understanding n kind at the end of the course...u are the 1st lect i met when i come to register at felc..i love u sir...

sir subra - thnx for take care of us...

n sorry to all lecturer...mungkin sy degil, nakal, penah x siapkn homework....so sorry...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...