Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 12 Mac 2011

how sweet...

assalamualaikum...

berada nya aku sekarang adalah d penampang..
ye...sangat best..sangat teruja..sangat sejuk...grrrr
hari pertama...
sebelum bertolak semalam...aku agak blur..until now..haha
dalam bas..memang tdo x hengat..
dengan selimut tebal aku ni..
selambe je aku gune dlm bas...
smpai penampang, dengan x mandi terus g jalan2 beli barang, g library..bajet siot..
muka x bole bla...muke x mandi!
ahaha

yayank aku sgt sweet skang ni...
dia dengan x bagitau aku telah...
menelefon mak aku...
daring la tu knon..
gentle..
tp dia kate x puas hati sbb x dpt nk knalkn diri..smbg lame2..
almaklumla...mak terchenta aku tu bz ngalahkan menteri kdg2...
adik aku yg gtau mase aku ngh tdo d tengahari jumaat tu..
tersenyum, terkejut dlm mamai aku..
x caye la yayank aku nih..berani ye!=)
dan ini respon dan kata2 mak pada aku:
mak : haa, td pakwe ko tepon...
aku : oww..yeke..haha
mak : ha'aa..mule2 dia tepon dbah yg jawab. mak ingat dbah ckp ngn ko..pstu mak tpon balik dia x jawab..kol lagi bru dpt..suara mcm x matang je..macam takut2 je..
aku : [dmulai dgn gelak yg besar] hahahahaha..mak ni..
mak : ye...btol..
aku : memangla dia takut..dia takut ngn mak..hahahahahahha

begitula sweet n sweating nye dia tyme kol mak tu..hahahha
awak cuak x hengat kan...

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters