Sabtu, 12 Mac 2011

how sweet...

assalamualaikum...

berada nya aku sekarang adalah d penampang..
ye...sangat best..sangat teruja..sangat sejuk...grrrr
hari pertama...
sebelum bertolak semalam...aku agak blur..until now..haha
dalam bas..memang tdo x hengat..
dengan selimut tebal aku ni..
selambe je aku gune dlm bas...
smpai penampang, dengan x mandi terus g jalan2 beli barang, g library..bajet siot..
muka x bole bla...muke x mandi!
ahaha

yayank aku sgt sweet skang ni...
dia dengan x bagitau aku telah...
menelefon mak aku...
daring la tu knon..
gentle..
tp dia kate x puas hati sbb x dpt nk knalkn diri..smbg lame2..
almaklumla...mak terchenta aku tu bz ngalahkan menteri kdg2...
adik aku yg gtau mase aku ngh tdo d tengahari jumaat tu..
tersenyum, terkejut dlm mamai aku..
x caye la yayank aku nih..berani ye!=)
dan ini respon dan kata2 mak pada aku:
mak : haa, td pakwe ko tepon...
aku : oww..yeke..haha
mak : ha'aa..mule2 dia tepon dbah yg jawab. mak ingat dbah ckp ngn ko..pstu mak tpon balik dia x jawab..kol lagi bru dpt..suara mcm x matang je..macam takut2 je..
aku : [dmulai dgn gelak yg besar] hahahahaha..mak ni..
mak : ye...btol..
aku : memangla dia takut..dia takut ngn mak..hahahahahahha

begitula sweet n sweating nye dia tyme kol mak tu..hahahha
awak cuak x hengat kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...