Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Jumaat, 4 Mac 2011

siapa punya?


assalamualaikum...

bercakap soal hak dan kepunyaan..

hei, itu aku punye..suke hati aku la nak jadikan dia mcmane..
suke hati aku la nak jaga dia mcm mne...
suke hati aku la nak handle mcmne..
suke hati aku la nak letak ape...
hei, itu aku punye...jangan sibuk boleh?

mood penulisan aku skang...
'dah tu aku punye, suke aku la nak wt ape pn n ko xde hak utk cakap ape2 slagi ko x faham btol2 k'

selalu kita akan pertahankan hak kita...
orang tegur sikit, nak marah..
orang bagi nasihat sikit, nak melenting..

hei, itu kepunyaan aku..dan aku punya hak utk menguruskannya...
if u think what i am doing right now is wrong,
then come n tell me wisely la...
no need to make such status..
no need to show ur protes..
mean nothing to me..

betul ape...kalau orang itu juga merasakan hal yg sama..
iaitu dia sgt berhak akan kepunyaannya,
y not kita jugak begitu..
bukan balas tapi cuma bergerak mengikut angin..
ape orang kata, masuk kandang kambing mengembek,
masuk reban ayam mengokok...hhha

kita cuma mengikut gaya dia saja..betul x..
ye..dulu dia x suke begitu..
tapi sekarang..dia yg lebeyh2...
sampai aku plak yg x suke dia wt begitu..
bajetnyewwwwww....
i know, u are not in a good condition right now, but sorry...
my heart can't accept all ur words..
no empathy for u right now...
aku kejam ketika ini..
terhadap seorang kawan..


satu soalan cepumas : blog ni sapa punya???so, u knoe the answer right..n harap fahamlh punca kewujudan n3 ni....

aku cuba utk x membenci dia hari ni...hari yg mulia ni...
aku cuba utk bersimpati kt dia...
tapi..kenapa terlalu susah..Ya Allah....

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters