Ahad, 6 Mac 2011

i admire him!!

assalamualaikum...

woww...xbley bla btol tajuk n3...
tapi btol korang..
aku sgt2 admire dia..lebih2 lagi tangan dia...
nak pinjam tangan boleyy??

siapa dia?
dia ialah..
akmal hariri..
seorang musician..
gempak aku cakap kalo tgk dia maen piano...
alat muzik laen dia terer gak tp aku lagi fall in love tgk dia maen piano...
aduihhh..dak ni...

aku tau pasal dia da lame la gak..
bila akak aku dok cari instrumental lagu LBS utk kitorg maen..
aku ingt dia ni komposer ke..ape ke..
rupenye....

cube korang tgk video ni...
tengok..jatuh chenta x jatuh chenta kt tangan dia....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...