Isnin, 28 Mac 2011

kembalinya aku...

aku hilang
aku tidak hilang dalam kepekatan malam..
kerana aku tidak pernah bersembunyi dari cahaya bulan..
aku hilang tatkala jari jemari masih diperlukan..
aku hilang ketika minda masih diasak untuk berfikir..
aku hampir hanyut..
hanyut di dalam arus deras lautan kehidupan..
yang ombaknya tiada terduga..
terumbang-ambingnya aku tiada yang peduli..

aku harus kembali...
mencari sinar disebalik kepekatan malam...
agar dapat aku terus berjuang..
menggerak jari jemari...
memanfaat akal fikiran warasku..

sungguh...
kkp ini merunsingkan aku...
=_="

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...