Ahad, 24 Julai 2011

aku x suka bilaa...

assalamualaikum..

sekarang keje n assignment dah macam bangunan klcc...
fuhh...giler dasyat aku nak buat...

pj, elp, hape ke kkp n projek semua tu...
penat kot...tapi sape suh tangguh kan...aku jugak yang tangguh...
sekarang kau terimalah akibatnya..hahahahahaha[evil laugh to myself)

waktu-waktu macam ni emosi aku memang kucarkacir..
jadi, sila lah jangan cubacuba menuang garam berlebihan...naik darah aku nanti..haha

so far, xda la sampai tahap kena masuk hospital buah-buahan..[alhamdulillah]
cuma takat-takat nak tido je 24 jam tu ade la..

mana x nya...aku x suka bila aku dipaksa untuk pikir banyak benda dalam satu masa...
rasa macam belon yang x henti2 kau isi angin dalamnya...
kalau kau isi angin tu dalam badan, boleh jugak dibuat kentut kan..
ni x...macam nak meletop da...
ataupun bila terlalu banyak hal yang jadi kat sekeliling aku yang memerlukan aku untuk pikir sama...
arghhh...please...do understand me...
aku manusia biasa yang tau penat..
aku x mampu untuk pikir 2,3,  14 hal dlm 1 masa....

..hoi...ko ni xsuka xsuka..kopikir orang suka la ko buat pape tu?...

aku x kisah kalau orang x suka apa aku buat...
sebab aku pun kadang2 x suka apa orang lain buat...
adil bukan?

aku manusia..
kau manusia..
aku x sempurna..
kau pun x sempurna..
masingmasing kita hadir untuk mengisi ketidaksempurnaan yang ada..=)

jadi jangan mengharap lebih dari aku..
sebab aku jugak x mengharap lebih dari kau...
tapi kepadaNya segala pengharapan..
kerana dengan izinNya kau dan aku boleh jadi manusia yang saling mengisi dan melengkapkan..

....wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...