Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Ahad, 10 Julai 2011

dari hemat saya..

assalamualaikum..

manusia ni ada beberapa golongan...
antaranya ialah golongan yang susah mahu mengaku kesilapan diri sebaliknya meletakkan kesalahan pada orang lain..

ye..golongan itu benar-benar wujud....

**********************************************************

aku ada satu benda yang aku cukup x boleh terima...
sekali kau buat ni, selamanya aku ingat...

aku tak boleh terima bila seseorang menegah orang lain dari melakukan sesuatu perkara yang x baik sedangkan dia sendiri asyik dan x sudah buat perkara yang sama...

ehh, jangan kencing berdiri...
sedangkan dia pulak sedang kencing berlari2...
haha..apa kejadahnya...

sedar tak..memang hidup bagai roda...
sekarang aku tengah marah ko..
salahkan ko..cakap ko x nak ngaku salah sendiri..
tapi at the same time..
aku juga sedang mengata diri aku yang x nak ngaku salah diri sendiri..

nampak betapa adilnya...
di samping kau menyalahkan orang lain kau jugak menyalahkan diri sendiri tapi kau xnak akui tu..

dah la..kalau lama2 aku kat sini boleh keluar semua ayat2 power aku...
sabar jela zue....
Ya Allah....aku tahu aku mampu hadapi semua ni...

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters