Ahad, 10 Julai 2011

dari hemat saya..

assalamualaikum..

manusia ni ada beberapa golongan...
antaranya ialah golongan yang susah mahu mengaku kesilapan diri sebaliknya meletakkan kesalahan pada orang lain..

ye..golongan itu benar-benar wujud....

**********************************************************

aku ada satu benda yang aku cukup x boleh terima...
sekali kau buat ni, selamanya aku ingat...

aku tak boleh terima bila seseorang menegah orang lain dari melakukan sesuatu perkara yang x baik sedangkan dia sendiri asyik dan x sudah buat perkara yang sama...

ehh, jangan kencing berdiri...
sedangkan dia pulak sedang kencing berlari2...
haha..apa kejadahnya...

sedar tak..memang hidup bagai roda...
sekarang aku tengah marah ko..
salahkan ko..cakap ko x nak ngaku salah sendiri..
tapi at the same time..
aku juga sedang mengata diri aku yang x nak ngaku salah diri sendiri..

nampak betapa adilnya...
di samping kau menyalahkan orang lain kau jugak menyalahkan diri sendiri tapi kau xnak akui tu..

dah la..kalau lama2 aku kat sini boleh keluar semua ayat2 power aku...
sabar jela zue....
Ya Allah....aku tahu aku mampu hadapi semua ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...