Sabtu, 30 Julai 2011

kusut lagi mengusutkan..

no new entry..
no blogwalking..
only facebooking..

hidup aku di kala ni penuh dengan kekusutan..
kekusutan mental dan fizikal...
emosi huru hara bagai lautan bergelora..
jiwa kacau yang rapuh 
yang apabila dijentik sedikit bertambah besar retakannya..

sesungguhnya...
tolong biarkan aku meluahkan melepaskan apa yang terbuku di hati dengan apa cara yang aku suka..
jangan cuba tahan aku...
hanya aku dan Dia yang tahu bagaimana aku..
bagaimana resah dan susahnya jiwa kala ini..

biar aku menangis..
biar aku membentak..
kerana itu yang dapat cepat menghilangkan kekusutan aku..
aku menangis bukan bermaksud aku terluka..
aku membentak bukan kerana aku tak suka..

aku perlu luahkan segala yang ada dalam hati..
tolong jangan halang aku...
please don't stop me..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...