Ahad, 7 Ogos 2011

betapa aku cuba mengelak dari menyiapkan kerja..

assalamualaikum..


assignment memang dah bertambah-tambah...
baru terhantar satu..
beratur lagi keja yang lain...
sekarang tengah sibuk siapkan kerja literasi bahasa..
buat puppet...[puppet aku x rupe puppet sangat lah kan]

untuk mengelakkan aku keboringan..
aku curik-curik secara terang-terangan berjalan2 ke blog2 orang..
aku pegi usha blog ayeem ayam [sempena anniversary blog dia]
aku usha blog mummy yg cerita pasal pengalaman dia melahirkan 1st baby dia...[ uiii takot]
aku usha blog cute pinkpink...[memang dasat comel]
aku terjah blog comel abu yang ade citer kartun sedih..[siyes sedih]
aku intai laptopez12..[xde entry baru..jadi aku pun berlalu pergi..haha]
dan yang paling x boleh bla...
aku p baca gosip2 artis n story-story baru pasal artis kat billy info..
betapa aku leka sampai aku lupa nak singgah blog penuh inspirasi yang selalu aku terjah ni..
ade jugak aku usha2 blog jiran se aras..cik eyqa..


nampak sangat kan yang aku memang sengaja xnak siapkan kerja..
pastu nanti bising kerja x siap...
hahhahahaaa...
sempat lagi aku ber DJJ tgh mlm tadi..

ape pun...puppet dah nak siap..
tinggal letak mata je..aku x pandai..
huhuhuuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...