Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Khamis, 4 Ogos 2011

cinta antara dua darjat?

assalamualaikum..

hari ni aku dikejutkan dengan satu statement atau luahan yang bikin aku taceng n sentap..
arghh...why this should happen to me...

aku tanya pendapat korang...
perlu ke kita tengok sangat taraf2 semua ni?

‎"Dinikahi wanita itu kerana empat perkara; kerana hartanya, keturunannya, kecantikkannya dan agamanya. Maka pilihlah dalam hal keagamaannya. Nescaya beruntunglah kedua-dua tanganmu." (Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim)


aku tau ni tapi...




mak dia cakap dia x layak dgn aku...
sbb aku nnt ade ijazah..dia xde..
kenapa pn..
kebahagiaan bukan letak pada ijazah..


tragis x..haha
terus lapar aku dgr statement tu..

6 ulasan:

  1. Insya'allah ada jalannya... Sabar eh cikgu

    BalasPadam
  2. haishhh.. ade pulak camtu.. plik btul.. b0y aq p0wn xde ijazah... huhu.. sbarnyee mis chechaq... :) insyaALLAH... ade hkmah d sbalik suma 2... aq d0akan m0ga jd0h k0runk bkekalan.. aminn... :)

    BalasPadam
  3. insyaAllah...hehe..thnxxxx....=)

    BalasPadam
  4. be strong...
    tak semua yg kte rancang thu..menjadi :)

    BalasPadam

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters