Rabu, 24 Ogos 2011

unstable

dah seminggu aku dilanda stress terlampau...
ehh..bukan seminggu...
since kejadian terlewat ke kuliah hari tu...
ye...siyes aku rasa tertekan..
xtau kenapa...

punya la aku stress sampai ada masa aku xleh dengar sesetengah orang tu keluarkan suara...
benci teramat...padahal dia x da buat masalah pun dengan aku..
mental emosi tengah x stabil sangat..
aku sedar apa aku buat...aku senang-senang je tunjuk kalau aku emo..
tapi nak buat camne..
xleh kawal..=_="

sorry semua orang disekeliling yang dah terkena bahana kestressan aku ni...
aku rasa ni x lama...
aku akan oke..
insyaAllah..

-agakagak kalau x tahan kena ngan aku...dok jauhjauh dari aku oke-


4 ulasan:

  1. dugaan...xsiapa pown yg taw...
    setiap thu ade hikmahnye...
    be chill yea :]

    BalasPadam
  2. tape2...jgn stress sgt ea bulan pose nie..nti ta bole nak raye..hehehe

    BalasPadam
  3. mnede stress..hahahaha...tekanan perasaan je..hahahaha...

    BalasPadam

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...