Selasa, 9 Ogos 2011

entah..aku bosan + xde mood

assalamualaikum..

untuk tempoh beberapa jengkal hari ni..
orang orang sekeliling memang x dapat nak paham ape yang aku cakap...
ulser kat mulut telah mengganggu gugat kegembiraan aku untuk berkomunikasi..
lama dah ni..bahaya..bahaya...
nanti nanti la g klinik...
kalau rajin..^^

sebab ulser yang makin hari makin sakit ni..
aku jadi makin malas nak siapkan keja..
hilang mood aku..

so, aku nak cari mood...
aku login fb..
aku usha group Persatuan Single2 Sedunia...
bila aku masuk group tu pun aku x tau..hahaa
macam2 la dorang ni post..
x kisah la..hak dorang nak suarakan isi hati..

cuma satu benda yang aku rasa menarik untuk share...
lelaki akan pertikai apa2 sahaja mengenai perempuan..
n perempuan pun akan pertikai apa sahaja pasal lelaki..
 [almaklumla..bila da putus dgn kapel masing2 mula la ngutuk bagai nak rak..kaum dia saja yang betul...pastu nanti bila dah kapel lagi, heaven pulak dia dengan kaum lagi satu tu]
lelaki useless...perempuan suka cari bf yg kaya, hensem bergaya..n bla bla bla

oke..tu je...yang selebihnya..pandai2la kita pikir..
manusia ada masa pasang surutnya..
hatinya berbolak-balik..

ada masa dia nampak yang indah..
kejap lagi dia nampak indah berubah jadi huduh..
biasa...biasa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...