Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Rabu, 10 Ogos 2011

tiada yang sempurna..

ada seseorang meluahkan isi hatinya begini...

************************
saya manusia biasa...
ada perkara yang saya boleh terima..
ada perkara yang saya tidak boleh terima..
saya tidak pernah mengharapkan akan hadir seorang lelaki yang betul betul sempurna untuk jadikan saya isterinya..
tapi cukuplah seorang lelaki yang boleh menjadi imam, pemimpin kepada keluarga yang akan kami bina..
andai dia gagal dan dia meminta saya untuk terima dia seadanya,
apa lagi jawapan yang mampu saya berikan selain...saya hanya manusia biasa...ada perkara yang boleh saya terima..dan ada perkara yang saya tidak boleh terima..
*********************************************************

so..
what say you?

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters