Rabu, 10 Ogos 2011

tiada yang sempurna..

ada seseorang meluahkan isi hatinya begini...

************************
saya manusia biasa...
ada perkara yang saya boleh terima..
ada perkara yang saya tidak boleh terima..
saya tidak pernah mengharapkan akan hadir seorang lelaki yang betul betul sempurna untuk jadikan saya isterinya..
tapi cukuplah seorang lelaki yang boleh menjadi imam, pemimpin kepada keluarga yang akan kami bina..
andai dia gagal dan dia meminta saya untuk terima dia seadanya,
apa lagi jawapan yang mampu saya berikan selain...saya hanya manusia biasa...ada perkara yang boleh saya terima..dan ada perkara yang saya tidak boleh terima..
*********************************************************

so..
what say you?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...