Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 13 Ogos 2011

dia datang....



tadi dia datang...

dengan langkah yang selamba masuk dalam bilik aku...

bergaya macam bilik ni dia yang punya..

mujur aku perasaan..

aku pun dengan emonya menjerit perlahan...

"amboi...suka hati kau je masuk ea!"

"ni aku geram nih!"

dia pun lalu terkejut dan cepat2 keluar dari bilik bila nampak aku bangun dari kerusi menuju ke arah dia..

sampai kat luar, aku pun bertentang mata dengan dia..

dia pandang aku dengan pandangan mintak simpati..

aku pandang dia dengan pandangan geram..

"kau ingat comel la buat muka gtu??"

aku marah dia..

geram betol..buat2 muka seposen pulak..

"meoww.."

tu saja yang terkeluar dari mulut dia..

lepas tu dia terus pergi dengan sedih..



ahh...bukan niat di hati nak memarahi..
^_^
maafkan aku ye 360...






6 ulasan:

  1. Bulan pose nih dengan kucing pun ko nk gaduh?!

    BalasPadam
  2. aku x sengaja.. hahaa..reaksi spontan lepas tngok dia sewenang2nya masuk bilik aku..

    BalasPadam
  3. meowwwww~~~
    lol...cian kt kucing thu taw....
    jiran sbelah terasa hati nnt taw..
    ahahhaaaa....sygilah meow meow spt jiran sbelah...yer^,^

    BalasPadam
  4. opss...marah masa jiran tengah tutup pintu..x dengar..hehe

    BalasPadam
  5. sy dtg nk tgk blog die je..kna halau lak..hihi..meow! :)

    BalasPadam

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters