Sabtu, 2 April 2011

entah..

assalamualaikum...

hari ini, ade orang panggil aku budak...
sedangkan dia lagi muda dari aku...(beberapa bulan =p)

helloo...i'm 20 next week ok...
sedap2 rasa je...

hari ini...sambil ditemani lagu2 aizat amdan...
aku telah buat satu status perlian kt fb..
i'm not sure either dia sempat baca ke x status aku tu..
tapi aku rasa sorry jugak la..
rasa bersalah...tapi kenapa ko yg mulakan dulu...

dah la suka paksa aku buat benda yang aku x suka n x nak buat...
bila dia susah..kompem..dia cari aku..bila kita pulak sama2 susah..dia tinggalkan aku...lupakan aku...
hei..plizz delete my phone number, my fb, my ym, n everything bout me..
so that, u can't contact me, find me anymore..

dan hiduplah kau sorang2..
dihiasi rasa ego, rasa xnak sedar salah sendiri tu..
ditemani lagu2 hipokritasi diri sendiri tu...(ayat aku..musykil)
semoga ko x dibayangi dengan bayangan aku lagi..(chewwah)
semoga ko bahagia dengan ego ko tu...
supaya ko tau macamana rasa hidup tanpa ada yang bantu..
sepaya ko belajar menghargai apa2 yang ada dsekeliling ko...

hei..alam n pengalaman adalah guru yang baik tau...
xpenah jemu alam tu mengajar kita utk hidup dengan baik..
xpenah ada pengalaman yang xmampu memberi ilmu kepada kita..
baik buruknye pengalaman tu mesti ada sesuatu yang nak dsampaikan..

dan aku harap..
pengalaman mampu ajar kau untuk hidup lebih baik..
aku juga..masih menjadikan alam sebagai guru..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...